Welkom op het blog van The Scrapbook Company

In onze webwinkel vindt u alles op het gebied van Scrapbook en kaarten maken.
Bestellingen boven de 35 euro worden gratis bezorgd in Nederland.

Bezoekt u ook eens onze winkel in Bergschenhoek. Kijk voor openingstijden op de website!


donderdag 4 november 2010

Doorkijk mini album








Ik kreeg van Sandra het mooie Happy Together papier van Fancy Pants om iets moois mee te maken. Daar is dit boekje uit voortgekomen. De pagina's zijn van acryl en dus doorzichtig. Een extra uitdaging dus om het allemaal tot een mooi geheel te verwerken, omdat je door de pagina's heen kunt kijken.
Mijn dochter is weg van paarden. Nog even en ze hinnikt zelf. Deze foto's zijn gemaakt tijdens een boswandeling, waarbij we langs dit paardenweitje kwamen.

Gebruikte materialen:
* Fancy Pants Happy Together
* Acryl sheet
* Color Core Cardstock
* Alphabet Stickers My Little Shoebox
* Houten hekje
* Knoopjes en bloemetjes
* Basic Grey Bling It
* Distress inkt
* Glimmermist Pearl
* Lint, kant en scrappersflos
* Inbindringen


Groetjes Maaike

4 opmerkingen:

  1. geweldig boekje maaike!!leuk he zo,n paarde meisje ....had ik ook haha maar is nu beetje over .....ze woont weer thuis en niet meer op de manege!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg mooi en vrolijk boekje Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk boekje Maaike, dat doet mij weer herinneren aan de tijd dat we zelf nog een pony hadden, jammer dat ie er niet meer is......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, als mijn meiske dit ziet....wil ze vast eindelijk ook weer eens scrappen !

    BeantwoordenVerwijderen