Welkom op het blog van The Scrapbook Company

In onze webwinkel vindt u alles op het gebied van Scrapbook en kaarten maken.
Bestellingen boven de 35 euro worden gratis bezorgd in Nederland.

Bezoekt u ook eens onze winkel in Bergschenhoek. Kijk voor openingstijden op de website!


maandag 20 september 2010

Crate., Restoration....

Ik had deze keer in mijn DT pakket de nieuwe lijn van Crate.Zal heel eerlijk zijn dat ik dacht oefff wat moet ik daarmee.Ik ben helemaal niet zo van de kleurtjes! Maar wat ben ik van gedachte verandert zeg!! Het is super om mee te werken! Thanx San!! Je hebt me op een andere weg gezet!!
Ik heb er layouts mee gemaakt van de verjaardag van mijn jongste zoon. Zijn taart (die ik ook zelf gemaakt heb) was heel kleurig ,en het papier was er dan ook helemaal geschikt voor!

JE TAART!



2 JAAR.....



GEBRUIKTE MATERIALEN:

Cratepapier
Cardstock
ZVA flowers
Prima roosjes
Chipboard
Thickers
Glimmermist(chipboard bewerkt)
Ek succes pons(randen)

liefs,
Raffa

3 opmerkingen:

  1. Wat een superrrrrrrrrleuke lootjes Raff, en idd, die kleurtjes passen perfect, maar ik vind het papier dan ook heel erg mooi hoor. Top gedaan,

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alleen al de taart gaaf en de lo's zijn geweldig geworden.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen