Welkom op het blog van The Scrapbook Company

In onze webwinkel vindt u alles op het gebied van Scrapbook en kaarten maken.
Bestellingen boven de 35 euro worden gratis bezorgd in Nederland.

Bezoekt u ook eens onze winkel in Bergschenhoek. Kijk voor openingstijden op de website!


vrijdag 19 augustus 2011

WIJ GAAN SLUITEN.....

Na een hele mooie en succesvolle periode gaan de deuren van The Scrapbook Company definitief dicht.

Vanaf nu krijgt u dan ook in de webwinkel op het gehele assortiment maar liefst 30% korting.....op=op..... Vult u bij het uitchecken in de webwinkel de volgende code in, HZ6V7E en uw korting wordt automatisch verrekent. Wacht u met betalen totdat u een mail heeft gekregen waarop uw definitieve totaalbedrag staat, zodat ik kan checken of alle door u bestelde artikelen nog voorradig zijn. I-Deal betalingen zijn dan ook niet mogelijk.

Aangepaste openingstijden winkel in Bergschenhoek

Uiteraard bent u ook welkom op onze speciale 30% kortings-dagen in de winkel in Bergschenhoek.

Zaterdag 20 augustus 12.00- 16.00 uur

Vrijdag 2 september 10.00- 16.00 uur

Zaterdag 3 september 10.00-16.00 uur

Vrijdag 9 september t/m zondag 11 september vindt u ons met een spectaculaire uitverkoopkraam op de beurs in Rijswijk!

Vanaf deze plaats wil ik graag iedereen bedanken voor de fantastische afgelopen jaren. Met jullie hulp had The Scrapbook Company nooit uit kunnen groeien tot wat we uiteindelijk bereikt hebben. Ik heb zoveel lieve, inspirerende, gezellige en mooie mensen ontmoet die mij stuk voor stuk dierbaar zijn geworden.....Bedankt lieve mensen!

Hopelijk zie ik jullie nog allemaal op de laatste verkoop dagen van de winkel of op de beurs!

Liefs,

Sandra

4 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dat is niet zulk mooi nieuws dat jullie stoppen
    maar al het niet anders kan, dan is het zo
    heel veel succes met de verkoop
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve San,

    Jammer en wat een moeilijke beslissing! Ik hoop dat de toekomst je brengt wat je ervan verwacht. En we spreken en zien elkaar absoluut nog!! Dikke knuffel van Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend jammer dat je gaat stoppen! ik kwam altijd heel graag in je winkel!! Je bent in Zwijndrecht meer dan welkom met je winkel!!!
    Ik probeer volgende week nog langs te komen.

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sandra, ook ik vind het erg jammer, maar ben blij dat ik toch deel heb mogen uitmaken van je designteam. We spreken elkaar nog. Hug, Soraya x

    BeantwoordenVerwijderen