Welkom op het blog van The Scrapbook Company

In onze webwinkel vindt u alles op het gebied van Scrapbook en kaarten maken.
Bestellingen boven de 35 euro worden gratis bezorgd in Nederland.

Bezoekt u ook eens onze winkel in Bergschenhoek. Kijk voor openingstijden op de website!


dinsdag 17 augustus 2010

Nieuw!

Wat is die zomer weer vreselijk snel gegaan...Het is pas half augustus maar als ik naar buiten kijk krijg ik toch een echt herfst gevoel.
De nieuwe collecties voor de herfst en winter komen nu ook binnen en daar krijg ik dan weer wel een goed gevoel van, want wat is het weer leuk om die spulletjes uit te pakken!

We hebben oa. het merk Imaginisce opgenomen in de collectie. Stevig papier met frisse kleuren. We hebben de herfstlijn Apple Cider en de kerstlijn Cottage Christmas. Doordat de patronen op het kerstpapier niet zo groot zijn is dit papier ook heel goed te gebruiken voor al je kerstkaarten.

Imaginisce-Apple Cider




Imaginisce- Cottage Christmas




Er is echt nog heel veel meer binnen gekomen. Ook heb ik de populaire Swirls van ZVA in een heleboel varianten weer binnen. De komende weken zal de postbode vast nog wel meer paketten afleveren, maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Liefs en veel scrapplezier,

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten