Welkom op het blog van The Scrapbook Company

In onze webwinkel vindt u alles op het gebied van Scrapbook en kaarten maken.
Bestellingen boven de 35 euro worden gratis bezorgd in Nederland.

Bezoekt u ook eens onze winkel in Bergschenhoek. Kijk voor openingstijden op de website!


dinsdag 8 juni 2010

Rijswijk!

Het was tot het laatst i.v.m. mijn gezondheid nog even een vraagteken of we wel of niet naar de beurs in Rijswijk zouden gaan....maar....WE GAAN! Oh, en wat heb ik er een zin in....Dus van 11 t/m 13 juni vind je ons in Rijswijk.
Mocht je willen dat ik iets voor je mee neem, dan kan dat natuurlijk. Stuur me dan even een mailtje en ik hou het voor je apart.

Let op: De webwinkel blijft gewoon open tijdens de beursdagen en bestellingen worden gewoon behandeld. De optie om met Ideal te betalen is echter van vrijdag 11 juni t/m zondag 13 juni niet actief. Je kunt dus gewoon een bestelling plaatsen en kiezen voor de optie "vooruit betalen". Na de beurs krijg je dan van mij een mailtje of de artikelen die je besteld hebt nog voorradig zijn. Alle bestellingen worden dan zo snel mogelijk na de beursdagen naar je verzonden.

Ik hoop jullie natuurlijk allemaal op de beurs te zien!

Tot dan,
Sandra

2 opmerkingen:

  1. voor wie nog kan morgen, ik zou de beurs zeker willen aanraden! The Scrapbook Company heeft hele leuke dingen bij zich, en de sfeer is er optimaal in de kraam! Morgen de laatste kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sandra,

    Kwam je gisteren weer op de beurs tegen in rijswijk, en nu hier in blogland.
    Je kraam zag er weer toppie uit, je heb echt hele leuke spulletjes.
    Hihi ik kon het ook weer niet laten om tussen je mooi papier te snuffelen en was weer verkocht!
    Ben gelijk volgster geworden en zal zo direct eens lekker verder gaan kijken op je blog.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen