Welkom op het blog van The Scrapbook Company

In onze webwinkel vindt u alles op het gebied van Scrapbook en kaarten maken.
Bestellingen boven de 35 euro worden gratis bezorgd in Nederland.

Bezoekt u ook eens onze winkel in Bergschenhoek. Kijk voor openingstijden op de website!


zondag 2 mei 2010

Oh, wat leuk!




Afgelopen week kwam er een grote doos binnen van K&Company. Ik had het destijds uitgezocht vanaf hele kleine plaatjes maar nu ik alles in het echt zag, werd ik helemaal enthousiast. De Susan Wringet Nature lijn is echt geweldig. De kleuren zijn heel warm en de designs met vogels en vlinders zijn geweldig.



En wat denk je trouwens van de romantische lijn "Elegance". Deze lijn is geweldig voor trouwfoto's of andere romantische tafereeltjes.....Ik heb zelf nog wel wat oude trouwfoto's liggen en ik heb helemaal zin om er een prachtige Layout met de Elegance lijn van te maken.

De nieuwe lijnen van K&Company vind je hier bij de andere nieuwe producten

Tot snel weer!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten